Активізація навчально-пізнавальної творчої діяльності учнів на уроках світової літератури. Презентація вчителя вищої категорії з світової літератури Федорінової О.Є.
актив¦зац¦я навчально п¦знавально¬ творчо¬ д¦яльност¦ учн¦в на уроках св¦тово¬
1. КИЇВСЬКИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ - ІНТЕРНАТ
Активізація навчальнопізнавальної творчої діяльності
учнів на уроках світової
літератури
( з досвіду роботи вчителя світової літератури)
Виконала:
Федорінова О.Є.
Київ - 2012
5. Сенкани учнів
“Дон Кіхот”
Малюнок Пікассо для
журналу Луї
Арагона Les Lettres
Françaises (1955 р.):
випуск тижневика був
присвячений 350річчю великого
роману
1.
2.
3.
4.
Художник Гранвіль. Ілюстрація
Дон Кіхот.
до роману «Дон Кіхот», 1848 р.
Справедливий, чесний.
Мріє, подорожує, захищає.
Відважний борець за
справедливість.
5. Переможець.
6. Сенкани учнів
“Старий і море”
100-річний кубинський рибак
Грегоріо Фуентос, який став
одним з прототипів головного
героя повісті (1998 рік)
1. Старий.
2. Мужній,
цілеспрямований.
3. Живе, бореться,
вірить.
4. “Можна знищити,
перемогти – ні!”.
5. Переможець.
11. Проблемні питання
Чому роман “єдиного героя”
Стендаль назвав “Червоне і чорне”,
а не “Жульєн Сорель”?
Йохан Олаф Содемарк.
Портрет Стендаля (1840)
Жульєн Сорель
12. Проблемні питання
Оноре де Бальзак.
1842 р.
Чи правий Бальзак,
коли стверджував:
“Скупість починається
там, де закінчується
бідність”, “Гроші
потрібні навіть для
того, щоб без них
обходитися”?
15. Словарна робота
Добір порівнянь до обірваної цитати
На картині А. Руссо «Муза, яка
надихає поета» (1909) в шаржованому
вигляді зображені Г. Аполінер і його
кохана М. Лорансен
17. Асоціації
“Грустные и
неприкаянные». О
чём или о ком так
можно сказать?
Попробуйте отгадать, о
чём так мог сказать
Бодлер в одном их
стихотворений цикла
«Сплин и идеал»?
«Сумні і неприкаяні»
(Moesta et errabunda)
Шарль Бодлер. Фрагмент
фотографії
“Квіти зла”. Ілюстрація
до видання 1900 р.
18.
19. Творчість учнів КСЛІ
Віршована загадка-акровірш
“Головна особа в творі,
Але не пощастило його долі:
Матусю дуже він гнівив,
Лаер підступно його вбив.
Ельсінор – таке житло,
Так ви знаєте його”.
Володимир Висоцький в ролі
Гамлета. Театр на Таганці, Москва
(Гірич Дмитро)
20. Творчість учнів КСЛІ
Віршована загадка-акровірш
“Конфлікт із батьком та в житті кохання,
А ще терпляче ставлення до служби.
Фактично, - це всі теми написання,
Котрі представив модерніст,
Авангардист чи, точно, експресіоніст”.
Фото
письменника,
1906 р.
(Гірич Богдан)
Музей Франца Кафки в Празі
21. Творчість учнів КСЛІ
Віршована загадка
“Мандрувати він хотів,
Та воювати він не смів.
Пригод багато він шукав
Та все в халепі потрапляв.
Завзятий в нього був девіз –
Щита і списа він завжди ніс.”
(Крючкова Юлія)
Відповідь: ноД тохіК.
22. Творчість учнів КСЛІ
Твір - акровірш
Присвячений
роману Михайла
Булгакова
“Майстер і
Маргарита”
(Дерев’янкіна Наталія)