Вівторок, 19.03.2024, 09:09
Вітаю Вас Гість | RSS

КИЇВСЬКИЙ СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ

Меню сайту
Пам’ятай про Крути
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Друзі сайту
Державні органи

Робота психолога

Робота практичного психолога, соціального педагога з профілактики негативних проявів поведінки дітей та учнівської молоді за 2017 рік.

У становленні громадянина важливе місце займає правове виховання -виховання у дітей і молоді поваги до Конституції, законів України, національної символіки, глибокого усвідомлення взаємозв’язку між діями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю.

Проблема правової освіти та виховання дітей і молоді, є однією з актуальних проблем, що їх висунуло сьогодення. Тому проведення превентивного виховання у повну відповідність з вимогами Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Національної програми виховання дітей та учнівської молоді, Указу Президента України щодо формування здорового способу життя, розвитку духовності та моральних засад суспільства є одним із суттєвих факторів успішного розвитку, оскільки, готуючи своїх випускників соціально активними, відповідальними, чесними, порядними, школа бере участь у соціально-політичному, економічному і духовному житті.

Головною метою в роботі соціально-психологічної служби є: формування правової свідомості, почуттів, що регулюють поведінку, підвищення правової культури; попередження асоціальних проявів серед учнів; профілактика вживання наркотичних речовин, дитячої бездоглядності; просвітницька робота із запобігання протиправній поведінці, шкідливим звичкам.

Виходячи з цього, соціально-психологічна служба працювала над проблемою розширення і поглиблення правових знань, формування у свідомості неповнолітніх переконань та вироблення практичних умінь і навичок їх застосування. Для цього психологічною службою ліцею на протязі року була проведена робота по напрямках:

1. З метою формування в учнів правової культури організовувались лекції з правового виховання з залученням спеціалістів:

* Дільничий офіцер поліції Солом’янського УП ГУНП у м. Києві капітан Бабич Іван Олександрович :

- 14.02.2017р. провів лекцію для учнів «Твоя безпека в соціальних мережах» з метою профілактики та поширення інформації про соціальні групи які несуть небезпеку для життя.

- 27.04.2017р. прийняв участь в бесіді з учнями 10-11кл. на тему: «Крадіжка майна – кримінальна відповідальність».

* 20.01.2017р. студент V курсу Національної академії внутрішніх справ – Скриполовський Я.В. провів лекцію: «Тебе зупинила поліція…», з метою поширення правових знань (прав та обов’язків) серед молоді.

* Студенткою курсу Національної академії внутрішніх справ Огородник В.О. 10.03.2017р. та 7.04.2017р. були проведені зустрічі з учнями 9-10кл. з використанням інтерактивних технологій на тему: «Торгівля людьми».

* Начальником відділу ССД СРДА Троценко Н.М. 15.09 2017р. для учнів 8-9-кл. була проведена лекція: «Права та обов’язки дитини відповідно чинного законодавства».

* Юристконсультом «Центру сім’ї» СРДА Огородник В.О. 28.09. та19.10.2017р. були проведені бесіди з використанням інтерактивних технологій : «Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі».

2.З метою стимулювання неповнолітніх до здорового способу життя і позитивної орієнтації, навчання з раннього віку навичкам охорони власного життя і здоров’я з учнями проводились бесіди та виступи на такі теми:

*Про шкідливі звички;

*Про алкоголізм та наркоманію тощо;

*Я – за кориснізвички;

*Міцне здоров’я – запорука щасливого життя.

Взимку 2017 р. медіа-простір країни ряснів повідомленнями про «групи смерті», адміністратори яких доводять підлітків до самогубства. В зв’язку з цим, на нараді з вихователями було проведено засідання круглого столу на обговорення винесли питання, щодо груп в соц. мережах, де дітей схиляють до самогубств. Щоб не допустити потрапляння дітей до таких груп, було вирішено: соціальним педагогом провести профілактичні бесіди з використанням інтерактивних технологій серед учнів ліцею про небезпеку таких соціальних груп, та як себе захистити від них.

 

На сьогоднішній день надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках підлітків. Особливого розповсюдження набувають прояви систематичної, довготривалої агресії одних підлітків по відношенню до інших учнів – булінг. Так, за рівнем агресії підлітків Україна посідає четверте місце в Європі після Росії, Албанії і Білорусі – констатують у Всесвітній організації охорони здоров'я. Тому проблема боулінгу серед дітей в загальноосвітньому навчальному закладі є актуальною і потребує пошуку шляхів її подолання.

 

Восени соціальним педагогом серед учнів ліцею було проведено соціальне опитування на тему «Булінг в школі», з метою виявлення місць де найбільше відбуваються різні прояви насилля, з подальшою інформацією для учнів щодо різних видів булінгу: фізичний, вербальний та соціальний. Прикладами фізичного булінгу є: побиття учня або його штовхання, підніжки, зачіпання, бійки, ляпаси, пошкодження та знищення одягу, особистих речей жертви, а також погляди, жести, образливі рухи тіла та міміки обличчя. Словесн образи, погрози, ворожі насмішки або жарти, принизливі обзивання, дошкуляння, жорстока критика, висміювання, агресивні зауваження, записки з погрозами застосування насилля, поширення неправдивих обвинувачень, ворожих чуток та пліток – належать до вербального виду булінгу. Соціальний вид булінгу, проявляється в систематичному приниженні почуття гідності шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, маніпуляцій, залякування.

З розвитком інформаційно- комунікаційних технологій та мережі Інтернет особливої актуальності набуває поява такого виду булінгу як «кібербулінг»– форма поведінки, яка полягає у розсиланні SMS повідомлень агресивного та образливого характеру з використанням нових інформаційних та комунікаційних технологій.

З метою профілактики бійок серед учнів, навчанні школярів ненасильницьким методам вирішення конфліктів в ліцеї проводиться робота з учнями за програмою «Компасіто» розробленою Радою Європи в 2002році; «Компасіто» будується на концепції, сформульованої Лотаром Краппманном, німецьким соціологом і фахівцем в галузі педагогіки: діти живуть «тут і зараз», «вони формують власні точки зору на проблеми і знаходять компетентні рішення». Основний упор в посібнику робиться на властивих дітяммотиваціях, досвіді і знаходженні власних шляхів розв'язання проблеми.

Крім того, для педагогів виховної частини був проведений семінар на тему: «Що таке булінг?

 

Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі».

Також , до кінця 2017р. соціально-психологічною службою заплановано взяти участь в проведенні Міжнародної акції «16 днів проти насилля», в рамках якої буде проведено соціологічне опитування учнів на тему :«Ваше ставлення до багатообіцяючих заробітків», та перегляду документального фільму «Міграція» з метою протидії торгівлі людьми.

До тижня права планується запросити представників правоохоронних органів з проведенням правових лекцій для учнів.

1 грудня – у Всесвітній день боротьби зі СНІДом, планується провести різноманітні тематичні години спілкування з питання попередження розповсюдження СНІДу та ВІЛ.

 

 

 

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів